تلویزیون ال جی 751 50 اینچ

Wiki Article


قیمت تلویزیون ال جی75UJ675V با توجه به امکانات بالا و کارایی عالی خود بسیار به صرفه و مناسب است و می توان با پرداخت مبلغی مناسب آن را از فروشگاه اینترنتی میهن کالا خریداری نماییم. ال جی ویژگی های هوشمند و قابلیت های طراحی فوق العاده ای را در این تلویزیون قرار داده است. صفحه نمایش ADS در تلویزیون UP8000 شبیه به صفحه نمایش IPS می باشد که زاویه دید بالایی دارد و از طرفی دیگر میزان کنتراست در آن به مانند تلویزیون های با صفحه نمایش VA نمی تواند باشد. قابلیت ارتقای کیفیت تصویر در آن، امکان نمایش هر محتوایی را با کیفیت بالا ممکن می کند. کیفیت نمایش رنگ و همچنین زمان پاسخگویی کم در این تلویزیون موجب می شود تا کاربران بازی و یا گیمر های رضایتی کامل را از آن داشته باشند.


خرید تلویزیون سامسونگ با قیمت مناسب را در فروشگاه بانه یاب از دست ندهید. سلام، تمام تلاش ما بر این هست که قیمت تلویزیون و نیز سایر کالاهای سایت بروز باشند ولی بدلیل نوسان قیمت ها پیش از نهایی کردن خرید و یا واریز وجه، خواهشمندیم با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. همانطور که از اسم این نوع تلویزیون مشخص است قابلیت پخش تصاویر را به صورت سه بعدی دارد. اگر علاقمند به تماشای فیلم‌ها و سریال‌های سه بعدی هستید به سراغ تلویزیون‌های سه بعدی بروید.


تلویزیون ال جی 75 قیمت

تلویزیون‌های اولد ال جی در مقایسه با اولد سونی، در بخش پایه یا استند متفاوت می‌شود، به طوری که تلویزیون‌های ال جی از یک پایه منحنی در قسمت پایه برخوردار بوده و مدل‌های سونی از دو پایه با قابلیت تنظیم ارتفاع بهره می‌برند. تصاویر سه بعدی را پشتیبانی می کند و می توانید فیلم و تصاویر سه بعدی تماشا کنید. قیمت تلویزیون forty three اینچ در گناوه بستگی به قیمت دلار و نوسان ارز دارد. تلویزیون 43 اینچ را برندهایی همچون ال جی و سامسونگ و سونی و توشیبا تولید می کنند. تلویزیون UP8000 ال جی بالاتر از تلویزیون UP7000 قرار می گیرد و رقیبی برای تلویزیون سامسونگ AU8000 و تلویزیون سونی X8000J خواهد بود. له لحاظ نوع پنل و کنتراست و زاویه دید تلویزیون UP8000 و تلویزیون سونی X8000J بسیار شبیه به هم می باشند.


تلویزیون ال جی 75 قیمت


تلویزیون از ریموت کنترل جادویی نیز پشتیبانی می کند که دارای میکروفون داخلی است و شما از طریق آن می توانید جستجو و دستورات صوتی مختلف را به تلویزیون ارسال کنید و از راه دور تمامی برنامه ها را کنترل نمایید. انواع تلویزیون 4k تصاویر را با کیفیتی بی نظیر برای شما نمایش می‌دهند کیفیتی که چهار برابر بیشتر از فول اچ ای دی است. اگر شما دوست دارید تجربه‌ای فوق العاده در تماشای فیلم‌های اکشن داشته باشید ما به شما خرید تلویزیون 4k را پیشنهاد می‌دهیم. جالبه بدانید سایت معتبر RTINGS از 10 تلویزیون برتر LED جدول خود 7 عدد آن را به برند هایسنس اختصاص داده است و این واقعا شگفت انگیزه.


تلویزیون ال جی 75 قیمت

برای خرید ارزان ترین تلویزیون های گیمینگ می توانید به سراغ برندهایی مانند تی سی ال، ایکس ویژن و جی پلاس بروید و با در نظر گرفتن نکاتی که گفته شد از میان مدل های این شرکت نسخه مورد نظر خود را با توجه به بودجه تهیه کنید. اسنوا و سام الکترونیک از تولیدکننده های خوش نام بازار ایران هستند که اکثر مشتریان با محصولات این شرکت ها آشنایی دارند. محصولات اسنوا با گارانتی انتخاب الکترونیک در اختیار مشتریان قرار می گیرد و خدمات پس از فروش سام الکترونیک برعهده سام سرویس است و همان طور که می دانید به ترتیب در زمینه ارائه گارانتی دوو و سامسونگ نیز فعال هستند.


قیمت تلویزیون 75 اینچ ال جی بانه


این قابلیت بدون آسیب بودن برای کسانی که با تلویزیون بازی می کنند نیز مناسب است. شما باید حداکثر تا ۳ روز کالا را ارسال کنید و اطلاعات مرسوله را برای خریدار بفرستید، در غیر این صورت خریدار می تواند خرید خود را لغو کند. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی آوینتو بدون اجازه قبلی ممنوع است. مدیر فروشگاه ما در سال 1397 به عنوان کارآفرین برتر استان کردستان معرفی و قدردانی شد.


تلویزیون 50 اینچ NANO75 ال جی از تکنولوژی Full array dimming جهت کنترل و تنظیم نور پس زمینه اش استفاده می کند. هوش مصنوعی در تلویزیون 65NANO75 و بسیاری از تلویزیون‌های هوشمند بازار تجربه کاملا نوینی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. پردازنده‌های پیشرفته مجهز به هوش مصنوعی تصویر و صدای خیلی بهتری ایجاد می‌کنند. هوش مصنوعی سیستم عامل webOS را قدرت می‌بخشد تا توصیه‌های محتوای شخصی را ارائه دهد. تشخیص صدای هوشمند یکی از عالی‌ترین ویژگی‌های تلویزیون در رابطه با فناوری هوش مصنوعی خواهد بود که به سادگی می‌توان نیاز خود را از طریق صدا پاسخ داد.


تلویزیون ال جی 75 قیمت

اتصال تلفن همراه از طریق اینترنت به تلویزیون ال جی، این امکان را به مخطب می دهد که حتی هنگام خروج از منزل و نداشتن دسترسی به تلویزیون، کارکرد های آن را کنترل کند. فرمت HDR از بهترین گزینه ها برای به کار بردن در تلویزیون است که کمپانی ال جی از آن در ساخت تلویزیون اسمارت 75UP8100 استفاده کرده است. این فرمت برای جلوگیری از تحریف رنگ گزینه بسیار مناسبی بوده و باعث تقویت طیف رنگی تصاویر می شود. کیفیت صفحه نمایش تلویزیون ال جی 4K بوده که چهار برابر بهتر و واضح تر از کیفیت های Full HD است.


قیمت تلویزیون ال جی نانو 75


علاوه بر آن، کیفیت انتقال تصاویر نیز به دلیل پهنای باند بالاتر متفاوت است. در فورکی شما به کابل HDMI 2.0 نیاز دارید زیرا اندازه تصاویر بیشتر است و برای انتقال تصویر نیازمند پهنای باند بیشتری هستید. در تلویزیون 4k کیفیت و وضوح تصاویر بیشتر بوده و به تصویر اصلی نزدیکتر است. به علاوه شاهد امکانات هوشمندی همچون هشدار ورزشی، حالت فیلم ساز و هوش مصنوعی AI ThinQ می باشد که خدمات هوشمندی را در اختیار کاربر قرار می دهد تا هر لحظه تجربه سرگرم کننده ای را با تلویزیون 75 اینچ ال جی NANO81 داشته باشید.



فناوری 3D Surround Upscaling می تواند در هنگام گیمینگ بسیار کارآمد باشد و با تشخیص موقعیت صدا به شما کمک کند. یکی دیگر از فناوری های کاربردی تلویزیون با نام Voice Zoom 2 شناخته می شود. این فناوری می تواند منشاء صدا بر روی صفحه نمایش را تشخیص دهد و آن را تقویت کند. بنابراین زمانی که فردی در یک جای شلوغ و با صدای پس زمینه زیاد در حال صحبت است، تلویزیون می تواند با تشخیص وی به عنوان منشاء اصلی صدا، صدای وی را نسبت به صدای پس زمینه تقویت کند. همانطور که گفتیم صفحه نمایش تلویزیون اولد سونی مدل A90J از کیفیت 4K برخوردار است. در بررسی هایی که داشتیم متوجه وضوح فوق العاده ای شدیم که ناشی از پردازش بسیار خوب جزئیات است.


فرمت HDR که شامل HDR 10 PRO و HLG می شود هم به همراه Dolby Vision برای تقویت نور یا رنگ، همچنین افزایش کنتراست هر صحنه به کار خواهند رفت. در نهایت جذاب ترین صحنه ها را بر روی مانیتور به نمایش در خواهند اورد. در پشت دستگاه تلویزیون ها ، پورت های ورودی و خروجی متعدد امکان ایجاد اتصالات سخت افزاری مختلفی را فراهم آورده است.


تلویزیون ال جی 751 50 اینچ


آیا این کنسول بازی در آمازون قیمتی خیلی پایینتر دارد نسبت به داخل کشور ؟! به این دلیل که اصلا بزرگترین فروشگاه جهانی یعنی آمازون این کنسول بازی را به دلیل حجوم بالای کاربران و اتمام موجودی آن در کمپانی تولید کننده، به صورت Unavailable یا همان غیر قابل دسترسی در آورده است و خرید آن از آمازون ممکن نیست. اما خب درکل قیمت ایم کنسول بازی در نسخه دیجیتالی 400 دلار و نسخه دیسک خود 500 دلار میباشد. بندر گناوه یکی از بنادر جنوبی کشور است که با توجه به نزدیک بودن با دبی و معافیات های مالیاتی از طریق ته لنجی ، شاهد ورود انواع تلویزیون و لوازم خانگی های روز هستیم .


تلویزیون ال جی 75 قیمت

صلاحیت فروشگاه اینترنتی توسط نماد اعتماد الکترونیکی از طرف وزارت صنعت و معدن ، تائید می شود که فروشگاه اینترنتی آوینتو دارای نماد اعتماد الکترونیکی ستاره دار از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد. برای مشاهده و استعلام گواهی نماد اعتماد دو ستاره لطفا روی تصویر مرتبط کلیک کنید. برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص خرید لوازم خانگی با کارشناسان مجرب نیناکالا تماس حاصل بفرمایید. کمپانی ال جی در حال راه اندازی یک کارخانه پیشرفته نسل ۱۰٫۵G است که از نیمه اول سال ۲۰۲۲ قادر به تولید تلویزیون ... کنترل ساده مخصوص تلویزیون های سونی جدید و قدیم  قابلیت استفاده در تمام تلویزیون های برند سونی می توان در تلویزیون های سونی LED و OLED استفاده نمود. Thinq، ریموت کنترل هوشمند و گیرنده‎های DVB-T، DVB-C و DVB-S از دیگر امکانات هوشمند تلویزیون un7100 می‌باشند.


تلویزیون ال جی 75SM8610 جزو پرچم داران شرکت معتبر کره ای است که با فناوری نانوسل ترکیب شده و با وضوح 4K بهترین ها را به تصویر می کشد. به لطف میلیار ها رنگ غنی نیز تصاویر را رنگ و لعاب می بخشد تا صحنه ها به صورت زنده جلوه کنند. علاوه بر این برای هماهنگی میان صوت و تصویر و ارتقای هر لحظه از نمایش، از پردازنده ی نسل دوم آلفا7 بهره برده که به صورت بی نقص، عملکرد عالی را از خود به جای می گذارد. فرمت های HDR هم که هر لحظه از برنامه ها را با کنتراست و نور شفاف به وجود آورنده ی خود بهینه می نمایند. تلویزیون NANO75 سایز 55 اینچ به پنل VA مجهز بوده و صفحه نمایش نانوسل دارد، به این ترتیب به نسبت کیفیت تصویر و کنتراست بهتری دارد و رنگهای تیره مانند مشکی را عمیق تر نمایش می دهد.


تلویزیون ال جی up7750‌ با کیفیت تصویر بالایی که دارد خیال شما را از به وجود آمدن همچین اتفاقاتی راحت خواهد کرد. از ویژگی های پرکاربرد تلویزیون LED، قابلیت اتصال آن به دستگاه ها و سیستم های متعدد است. کاربر می تواند از طریق کابل برق، بلوتوث و Wi-Fi تلویزیون ال جی را به سیستم ها و دستگاه های دیگر از جمله اسپیکر، کامپیوتر، کنسول بازی، تلفن همراه، هدفون و موارد دیگر متصل کند.


تلویزیون ال جی نانو 75


زیرا که این قابلیت کاربران را از پخش برنامه های ورزشی مطلع می نماید. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به پورت های ارتباطی متنوع از جمله HDMI، USB و … اشاره نمود. تلویزیون ال جی 43LK5910 مدلی است برای کاربرانی که می‌خواهند محصولی با امکانات عالی و قیمت مناسب داشته باشند. این تلویزیون اسمارت دارای کیفیت Full HD است که باعث می‌شود تا تصاویر دقیق و شفاف و طبیعی برای مخاطبین نمایش داده شود. همچنین شما در این تلویزیون forty three اینچ ال جی می‌توانید از حضور فناوری Active HDR بهره ببرید.


تلویزیون ال جی 75 قیمت

در مجموع در خصوص کیفیت تلویزیون می توان گفت با تلویزیون خارق العاده روبرو هستیم. تلویزیونی که نه تنها به واسطه استفاده از پنل اولد تصاویر فوق العاده ای ارائه می کند بلکه به واسطه فناوری ها ویژگی های خود نیز توانسته به عنوان یکی از بهترین های بازار شناخته شود. صفحه راهنمایتلویزیون ال جی مدل 75NANO80از سایت رسمی ال جی در اینجاقابل مشاهده است. تلویزیون 75 اینچ ال جی مدل 75NANO80، یکی دیگر از تلویزیون مارک ال جی است.


تلویزیون 75 اینچ ال جی 75 nano 79


تلویزیون ال جی 75 قیمت

در این محصول با کمک گرفتن از فناوری ThinQ یک تلویزیون اسمارت را تولید نموده اند. فناوری ThinQ یک فناوری مخصوص شرکت ال جی می باشد که در تلویزیون های رده بالا به کار رفته است. فناوری های UP7750 از جمله LG voices Search و Intelligent voice Recognition کمک می کند به صورت دستیارهای صوتی تلویزیون را کنترل و در نهایت مدیریت نمایید.



سیستم صوتی دو کاناله این امکان را فراهم کرده تا صدا را به صورت واضح بشنوید. هر یک از بلندگو ها با توان ۱۰ وات کمک می کنند تا صدا در حد معمول ارائه شود. اما اگر نیازمند ایجاد صدای بلندتر هستید و می خواهید از آن استفاده های دیگری داشته باشید باید ساندبارهایی را تهیه کرده تا دستگاه صدا را بیشتر از قبل برای شما پخش کند. فناوری Ultra Surround صدای خوب و فراگیری را در هنگام تماشای فیلم ها ارائه می دهد و با این قابلیت ها تمامی صداها را همانند صدای واضحی که در حالت زنده می شنوید پخش می کند. در ادامه دیگر تکنولوژی مانند Dolby Digital این امکان را می دهد تا صدای خروجی بهبود یافته و هیچ گونه نویزی را نشنوید. از جمله دیگر سنسورهایی که برای این دستگاه در نظر گرفته شده است سنسورهای پخش صدا می باشد.


خرید تلویزیون ال جی 75 اینچ


برخی از نرم افزار های ارائه شده برای تلویزیون های اندرویدی در واقع نسخه ای تغییر یافته از موبایل هستند ولی برخی نرم افزار ها نیز به صورت اختصاصی برای تلویزیون ارائه شده اند. تلویزیون می تواند از دستیار های صوتی مانند دستیار صوتی گوگل استفاده کنید. در مجموع می توان تلویزیون سونی A90J را به واسطه برخورداری از پلتفرم Google TV و همچنین ویژگی های خود تلویزیون به عنوان یکی از بهترین تلویزیون های هوشمند بازار ارزیابی کرد. ال جی برای این تلویزیون سیستم صوتی قدرتمند 2.0 کاناله در نظر گرفته که قدرت خروجی برابر با 20 وات را به تلویزیون می‌بخشد. WebOSکه به طور ویژه‌ای مورد اصلاح قرار گرفته است، به دنیایی بی‌کران از محتواهای محبوب‌ترین ارائه‌دهندگان خدمات سرگرمی قدم بگذارید. بلندگوهای پر توانی نیز مسئولیت پخش اصوات را عهده دار هستند که کاملا به صورت فراگیر و همه جانبه آن را پخش می نمایند.



داشتن پایه های دو شاخه در دو طرف تلویزیون که به خوبی تعادل تلویزیون و وزن آن را نگه می دارد. پشت تلویزیون دارای ورودی و خروجی هست که از جمله 2 عدد پورت USB، تعداد four عدد HDMI، کامپوزیت، کامپوننت، هدفون، پورت شبکه لان و خروجی صدا اپتیکال می توان نام برد. تلویزیون ال جی مدل UN7180 تنها با وزن 15 کیلوگرم می توان به راحتی آن را جابه جا کرد. در فهرست زیر سعی کرده‌ایم که قبل از ارائه قیمت تک تک مدل‌های تلویزیون ال جی، بازه قیمتی جدیدترین محصولات الجی را بر اساس اندازه صفحه نمایش خلاصه کنیم.


ما برند های متفرقه را به هیچ انواع پیشنهاد نمی دهیم چون هیچ اکوسیستم و پشتیبانی درست حسابی ندارند و بجز دردسر هیچ سودی ندارند. همواره یکی از اولویت‌های افرا تی وی، تولید و ارائه محتوای فنی مورد نیاز کاربران با بالاترین استانداردها، برای تسهیل در فرایند پیش از خرید آنهاست. برای افرا تی وی بسیار مهم است که میلیون‏‌ها کاربر آن، کالای تخصصی مورد نیاز خود را به درستی و با دقت بالا و بیشترین سهولت انتخاب کنند. افرا تی وی از هرگونه تلاشی برای بالاتر بردن کیفیت خرید مشتریان خود دریغ نمی‏‌کند و همواره تلاش می‏‌کند تا در طول فرآیند خرید یعنی پیش، حین و پس از خرید، بیشترین ارزش را برای کاربران و مشتریان خود خلق کند.

Report this wiki page